Един ден идеите, мислите и чувствата извоювали правото си да не биват изливани, разпръсквани и безнадеждно забрявани по всевъзможни хвърчащи бележчици...

петък, януари 26, 2007

Аз съм...

Аз съм човек, който забравя редовно.
Обичам асоциациите и късите разкази.
Мога да "надушвам" хората.
Благодарна съм, че имам майка, сестра и брат като моите.
Мразя себе си, че винаги закъснявам.
Радвам се на таралежедневни неща.
Горда съм, че приятелите ми са истински.
Имам нужда да помагам.
Често се измъчвам за глупости.
Живея от необичайното.
Не признавам малки чувства.
Търся себе си.
И вярвам, че някой ден ще се намеря.
...

2 коментара:

Klati каза...

idiooot,ti si neverojatna takava,kakvato si.Obi4am te!

Koala каза...

Няма да се намериш, защотоникога не си се губила. Просто търсиш вдъхновение и се ослушваш, защото има много много възможности и всички са ти под носа, може да се каже че и ти самата си си под носа си. Също както и аз. Спри да се тревожиш и ще се "намериш". Също така много те обичам.