Един ден идеите, мислите и чувствата извоювали правото си да не биват изливани, разпръсквани и безнадеждно забрявани по всевъзможни хвърчащи бележчици...

петък, март 09, 2007

Made in

Днес реших да помогна на сатурновата си дупка да си хване орбитата и да напусне доброволно оставащите дни до рождения ми ден. По чудо показалото се слънчице ме подкрепи в това мое начинание и примамващо ме подкани да не се прибирам вкъщи. Въоръжена с чантата, погълнала целия ми лаптоп, се заканих да отида в някое кафе, където прилежно да си допиша курсовата работа и едновременно с това да се наслаждавам на хубавото време през големите прозорци…Убедена в успеха на това начинание, аз поех по грейналите улици на Münster и постепенно се изпълних с някакъв вид спокойствие и лежерна приятност. След 3 дена имам рожден ден и много ми се иска този път да го посрещна щастлива и спряла да се притеснява за всевъзможни много- и маловажни неща. И разбира се в този момент се прибягва към най-изпитаното, най-подходящото и най-успешно средство – SHOPPING!!!

От магазин на магазин настроението ми се покачва, този път
не се лутам безцелно да търся каквото и да било – излязла съм на лов за
зелена дрешка и забелязвам как това ограничение олеснява значително пътя
към плячката. Милото ограничение ме превръща във временен далтонист,
разпознаваш само 2 цвята – зелен и никакъв!
Когато слънцето започва да се снижава и да омекотява лъчите си, аз се отправям с доста уморена стъпка към вкъщи – ловуването е минало успешно – в малко черно пликче се намира новата туника за партито ми, на което съм инструктирала всички да се появят в зелено, и няколко дреболийки– като гарнитура към основното!

Прибирайки се у дома най-накрая се освобождавам от моя верен
непокътнат shopping-спътник (лаптопчо), изяждам 4-5 шоколадови бонбона като
награда за успешния ден (хахаха) и отивам в Кафе „Глобал“, където се среща
семинарната ми група Барометър. Обсъждаме какво се разбира под бедност в
Румъния, България и Германия; говорим си за работното време в Холандя и Франция; някой разказва как е бил нападнат от група турци, но притеклите му се на помощ китайци са го спасили; разискват се полски министри и тунезийски
обичаи. През това време в кафето се отбиват иранци, казахстанци, турци,
австрийци...
…прибирайки се замаяна от виното и от поредната интернационална въртележка, разчиствам леглото от новите покупки и решавам да
отрежа всички етикетчета:

1 X Made in China……….

2 X Made in Bangladesh….

2 X Made in Bulgaria!!!!!!!!!!

Интернационалната въртележка нещо съсвем се засили…

последните 2 етикетчета обаче ми стоплиха вечетра…Сякаш
ми бе поднесена салатка от настъргани моркови!


Няма коментари: