Един ден идеите, мислите и чувствата извоювали правото си да не биват изливани, разпръсквани и безнадеждно забрявани по всевъзможни хвърчащи бележчици...

сряда, юни 20, 2007

Малка птичка


Легнала съм на леглото с лаптопа в скута и търся хостели в Рим и полети за Венеция. Прозорецът ми е широко отворен, за да може малката ми стая да вдиша малко чист въздух. Този път поех риска с ясното съзнание, че по този начин ще поканя и всевъзможни летящи гадости, които ще се налага да прогонвам или утрепвам....
....и изведнъж в отворения ми прозорец кацна малка сиво-жълтичка птичка. Огледа се набързо и скокна на бюрото, оттам върху чантата ми и после направо на леглото до мен. Затаила дъх се любувах на смелото мъниче, което като че ли обмисляше дали да скокне и върху компютъра ми....Внимателно почерпих гостенчето си със зрънчо, но виждайки как се затрдунява с размерите съжалих, че не съм натрошила подаръка си (както си му е реда при птичките :-) )
А то миличкото се опита да направи "едно кръгче" в стаята ми, но за малко да се блъсне в гардероба. Осъзнавайки колко може да бъде опасна малката ми стая, изхвръкна весело през прозореца и остави разтапяща се усмивка на лицето ми....
След малко за мое голямо учудване влетя отново и този път се приземи направо на бюрото - толкова свойски, че дори се подхлъзна на гладката повърхност и за малко да се пребие....направи втори опит и кацна върху стола, където се подхлъзна отново....за това реши да дойде до мен на леглото - усети къде е удобството на стаята :-)....
Мъничето направи от един обикновен ден един сладък ден!

Няма коментари: