Един ден идеите, мислите и чувствата извоювали правото си да не биват изливани, разпръсквани и безнадеждно забрявани по всевъзможни хвърчащи бележчици...

понеделник, юли 09, 2007

Претръпване

поредната безсънна нощ, прекарана пред компютъра....
поредният започнал ден, на който ще обърна гръб - или по-скоро ще се обърна на другата страна на леглото и ще направя отчаян опит да заспя. отново ще изключа лампите и няма да станe тъмно и за пореден път ще ми се наложи да заспивам въпреки ожесточеното чуруликане на птиците, допринасящи подобаващо за моята гузна съвест...
Все още не ми е ясно как е възможно да прекарам ЦЯЛ ден (а това са не по-малко от 10!!!! часа) седнала на бюрото и единственото действие, което би могло да бъде свързано с някаква учебна дейност е отварянето на програмата, с която ще работя.....ъкълът ми не го побира, но е факт и така става още по-стряскащо....
В 1 през ноща най-после се захванах с наложителното учене и отново подложих ноща на мъчение - в крайна сметка тя е предназначена за други работи...
и в момента си ги пиша тези нещица в блогчето, чакайки въпросителните, изпълнили цялата ми компютърна програма (SPSS), да изчезнат и на тяхно място да се възвърнат всичките ми хубави и спретнати числа, с които работих цяла нощ....горещо се моля за това, но ме е страх да щракна отново на оня прозорец, защото ако все още ми се въпросничат ония ми ти знаци там, не ще побеснея, ами направо бих хванала ножа и да му мисли онзи, който ми се изпречи на пътя....тъй като ще застана в коридора, да му мислят съквартирантите ми, които и без това в последно време се надпреварват кой да ме дразни повече от другия....
...ще хвърля бърз поглед...
_________________
Ура! Страховитите въпросителни са се превърнали в изящни и примамващи цифрички!!! Целонощната ми работа е спасена!

Няма коментари: